Berita Terkini dari MalaysiaKini, Utusan Malaysia, Harian Metro, Berita Harian, Kosmo, Malaysian Insider, Harakah, Bernama, Keadilan Daily, Tonton Drama. Perkongsian cerita dan kisah untuk panduan, pedoman bagi diambil teladan dan sempadan.

 

Spesifikasi dan Harga Samsung Galaxy Note 8 inch

 
Samsung belum lama ini memperkenalkan varian produk terbarunya pada ajang Mobile World Congress 2013. Pada ajang itu Samsung memperkenalkan Samsung Galaxy Note 8 inch dan akan segera dipasarkan ke pasaran global. Samsung membanderol Samsung Galaxy Note 8 inch dengan harga 400 USD atau sekitar Rp 3.900.000.

Rencananya Samsung Galaxy Note 8 Inch ini akan mulai dipasarkan pada 11 April di Amerika Serikat. Samsung Galaxy Note 8 inch ini dilengkapi dengan S-pen, Kamera Bagian belakang 5 Megapixel dan bersistem operasi Android Jelly Bean. Layar Samsung Galaxy Note 8 Inch beresolusi 1280 x 800 Pixel dengan 189 ppi dan UI TouchWiz ala Samsung.

Spesifikasi Samsung Galaxy Note 8 Inch dibenamkan prosesor Quad-Core A9 1,6 Ghz dan RAM 2 GB serta pilihan Storage 16 GB dan 32 GB

Comments :

0 comments to “Spesifikasi dan Harga Samsung Galaxy Note 8 inch”

Post a Comment


Arkib




Blogged.my

Kongsikan