Berita Terkini dari MalaysiaKini, Utusan Malaysia, Harian Metro, Berita Harian, Kosmo, Malaysian Insider, Harakah, Bernama, Keadilan Daily, Tonton Drama. Perkongsian cerita dan kisah untuk panduan, pedoman bagi diambil teladan dan sempadan.

 

Wanita masih terima rawatan kemalangan lagi

Gambar Hiasan
Alor Gajah: Seorang wanita yang masih menerima rawatan susulan akibat cedera dalam kemalangan empat bulan lalu, terpaksa dimasukkan ke hospital lagi kerana terbabit dalam kejadian sama, malam kelmarin.

Norita Abd Aziz, 54, parah pada kaki kanan selepas kenderaan yang dipandu suaminya, Kasim Yatim, 54, terlanggar sebuah PERODUA Myvi di persimpangan jalan Durian Tunggal-Ayer Keroh, kira-kira 10.30 malam itu.
Tiba-tiba muncul


Ketika kejadian, mangsa yang menaiki Toyota Corolla sedang dalam perjalanan dari pusat bandar raya menuju ke Plaza Tol Ayer Keroh, apabila sebuah PROTON Wira yang dipandu secara laju secara tiba-tiba muncul.

Seorang ahli keluarga mangsa, Aina Hashim, 42, berkata, sejurus sebelum kemalangan itu, Norita bersama suaminya berada di belakang mereka.

Katanya, sejurus tiba di persimpangan itu PERODUA Myvi yang dipandu suaminya terpaksa berhenti secara mengejut apabila sebuah PROTON Wira muncul secara tiba-tiba dalam keadaan laju di kawasan berkenaan.

hmetro.com.my

Comments :

0 comments to “Wanita masih terima rawatan kemalangan lagi”

Post a Comment


Arkib




Blogged.my

Kongsikan